Even je kosten laten checken door een onafhankelijke partij

De kostencheck voor ondernemers

Bij BudgetGemak kunt u een kostencheck laten uitvoeren. Daarna krijgt u een onafhankelijk advies over besparingen op uw facilitaire kosten. Deze besparingen kunnen in sommige gevallen oplopen tot wel 40%.

Hoe werkt het?

U stuurt ons uw rekening of offerte. Deze wordt beoordeeld en vergeleken met diverse grote aanbieders. Daarna krijgt u een onafhankelijk en vrijblijvend advies. In dit advies staat duidelijk omschreven of en hoeveel u kunt besparen. De check is niet gratis. Bij BudgetGemak geloven we namelijk niet in goede service die gratis is. Er is dan altijd sprake van verborgen kosten. Wij houden het liever open en transparant. De check zelf kost €199 exclusief BTW. Daarbij maakt het niet uit of en hoeveel u kunt besparen.

BudgetGemak treedt op als onafhankelijke partij. Wij hebbn geen contracten afgesloten met een aantal aanbieders, maar vergelijken uw factuur of offerte met een groot aantal aanbieders in de markt. Daardoor kan het aanbod dat het beste past bij uw situatie gekozen worden. Er wordt dus niet alleen naar prijs gekeken, maar ook naar de voorwaarden en uiteraard naar uw wensen.

Welke kosten kunnen worden vergeleken?

Er zijn diverse kosten die vergeleken kunnen worden. De meest voorkomende zijn:

  • energiekosten;
  • telefonie;
  • wagenparkbeheer;
  • drukwerk;
  • verzekeringen;
  • andere, specifiek voor uw onderneming relevante kosten.

Omdat elke onderneming anders is, kunnen ook de kostenstructuren enorm verschillen. BudgetGemak gaat graag met u het gesprek aan om te beoordelen waar voor u de meeste winst te behalen is.

Welke gegevens hebben we nodig?

Om de kosten te vergelijken hebben we de volgende gegevens van u nodig:

  • energiekosten - 1 energiefactuur, verbruik per maand en huidig energiecontract;
  • telefonie - 3 telefoniefacturen, aantal aansluitingen en huidige overeenkomst met de telecomaanbieder;
  • wagenparkbeheer - de bij uw huidige leverancier geaccepteerde offerte van uw wagenpark;
  • drukwerk - de laatste 12 facturen voor uw drukwerk;
  • verzekeringen - uw huidige polis, premie en voorwaarden;
  • andere, specifiek voor uw onderneming relevante kosten - op aanvraag.

Stappenplan

Het stappenplan van de kostencheck ziet er als volgt uit:

  • u stuurt een kopie van een factuur of offerte;.
  • u ontvangt een onafhankelijk en vrijblijvend besparingsadvies;
  • BudgetGemak neemt contact met u op om het besparingsadvies te bespreken;
  • u beslist over de uitvoering;
  • de uitvoering wordt voor u volledig verzorgd door onze vaste contractpartij;
  • u krijgt de factuur van BudgetGemak (€199 exclusief BTW);
  • BudgetGemak blijft voor u het aanspreekpunt, ook ná het traject.

Werkt de kostencheck voor alle bedrijven?

Jazeker! Of het nu gaat om een kleine of grote onderneming, de kostencheck werkt voor elk bedrijf.

Aanvragen van de kostencheck

Wilt u een kostencheck voor uw onderneming? Neem dan contact op met BudgetGemak. Tijdens een persoonlijk en vrijblijvend gesprek kunnen we samen bepalen welke mogelijkheden er zijn voor uw onderneming. Wilt u meteen een vergelijkingsofferte? Ook dat kan. Stuur dan de benodigde formulieren per e-mail naar info@budgetgemak.nl.